Інстытут беларускай гісторыі і культуры

Відэа №13 (апошняй) лекцыі па гісторыі Беларусі. А. Тараc.

 Тэрыторыя БССР у 1939—1944 гадах

Тэрыторыя БССР у 1939—1944 гадах

Расповяд у 13 (апошняй) лекцыі ідзе пра часы знаходжаньня Беларусі ў СССР пасьля Другой сусьветнай вайны,  распавядаецца пра ролю і задачы беларускай інтэлігэнцыі ў XXI стагоддзі, а таксама робіцца аналіз беларускай ментальнасці, сфарміраваўшуюся ў часы Савецкага Саюза, і які ўплыў мае гэта на сённяшнія працэсы ў беларускім грамадстве. Гэта і шмат іншага ў 12-ай лекцыі з цыкла “Беларуская гісторыя вачыма беларускага нацыяналіста”.

Відэа:

Відэа ранейшых лекцый:

Відэа лекцыі №12 па гісторыі Беларусі. А. Тараc. 13 лістапада 2012 г.

Лекцыя №11 па гісторыі Беларусі. А. Тараc. 15.08.2012 г.

Лекцыя №10 па гісторыі Беларусі. А. Тарас. 17.07.2012

Лекцыя №9 па гісторыі Беларусі. А. Тарас. 19.06.2012

Лекцыя №8 па гісторыі Беларусі. А. Тарас. 22.05.2012

Лекцыя №7 па гісторыі Беларусі. А. Тарас. 18.04.2012

Анатоль Тарас. Лекцыя №6. 15.03.2012

Анатоль Тарас. Лекцыя № 5 (відэа)

Анатоль Тарас. Лекцыя № 4 (відэа)

Анатоль Тарас. Лекцыя № 3 (відэа) 

Анатоль Тарас. Лекцыя № 2 (відэа) 

Анатоль Тарас. Лекцыя № 1 (відэа). 13.10.2011

2 thoughts on “Відэа №13 (апошняй) лекцыі па гісторыі Беларусі. А. Тараc.

  1. Алексей Веремовский

    Пан Тарас в который раз повторяет свой любимый тезис, что не место всякой деревенщине с хутора в политике, тем более в национальном движении. Однако, смотрю в Восточной Европе всякая деревенщина и рулит. Хуторская деревенщина Улманис рулил в Латвии, внук мельника Пятс в Эстонии, В Литве также руководил простой сельский парень Смятона. И сами эти страны глубоко хуторские, сельские, но какое глубокое национальное чувство. А ведь у них, в отличие от беларусов, не было рыцарского сословия. Их кунигасы были истреблены еще в средневековье. И опыта городской жизни поменьше, а национальное сознание глубже. Про Украину вообще молчу. Беда ведь не в том, что Беларусь представляют селянской страной, а беда в том, что у Беларуси нет даже образа успешного селянина, кулака. Даже на селе беларус – бедняк и неудачник.

  2. Андрей

    Пытался разобраться в истоках Вашей логики ,пока не увидел Ваши книги по восточным единоборствам.Что восточные философии , что Библия(Новый завет) учат чистоте(совершенству)духа через чистоту(совершенство) тела(Старый завет).Результаты белорусской историографии должны попасть на благодатную”почву”.По моему скромному мнению(не специалиста)первостепенно формирование личности(которой сейчас нет) путём выевления её индивидуальности,убеждения в её значимости,а потом формирование национального самосознания в том чиле с помощью историографии.Вы сами говорили”да, они героически сражались,но проиграли”.Крестьяне-беларусы не потому патриоты”сваёй гаспадарки”, а не Республики,что они не любят Беларусь.Они знают , что МОГУТ сделать на своём участке,чтобы жить лучше,но они не знают,что они ещё могут.У них не развивали индивидуальные способности.Лучше всего человек делает то,что он умеет и любит делать.Одно чуство гордости и былой значимости не спасёт.

Пакінуць адказ

Ваш адрас электроннай пошты не будзе апублікаваны. Неабходныя палі пазначаны як *

Гэты сайт выкарыстоўвае Akismet для барацьбы са спамам. Даведайцеся пра тое, яе апрацоўваюцца вашы дадзеныя.